Викладач Єрмолаш Т.О Предмет Внутрішня медицина Дата 15.09..2021 група 3 А л/с Практичне заняття :Тема №2 « Об’єктивні методи обстеження »

 

 

Викладач

Єрмолаш Т.О

Предмет 

Внутрішня  медицина

Дата

15.09..2021

група

3 А л/с

Практичне заняття :Тема №2

 « Обєктивні методи обстеження »

 

                                      Схема дистанційного  заняття:

Вивчити матеріал лекції №1, самостійної роботи №2 і дати відповіді на запитання у щоденнику:

1) Дати визначення термінам:

           -«внутрішня медицина»,

           -«пропедевтика внутрішніх хвороб»

     -етіологія

     - патогенез

         -діагноз, його види, етапи формування діагнозу.

         -прогноз хвороби.

         

2) Скласти  алгоритм - схему   « Методи обстеження пацієнтів »

3). Що включає загальний  огляд пацієнта.

4) Дати визначення перкусії, її види за метою і технікою проведення

5). Дати визначення аускультації, її види?

6). Назвати  додаткові методи дослідження.

 

Вирішити ситуаційні завдання :

№1.У робітника лісопильного заводу ушкодження правого  передпліччя з незначними  ссадинами  на шкірі та гематомою мяких тканин.

 -Чи можна визнати його хворим? Обгрунтуйте відповідь.

 

№2.На ФАП звернувся хворий К., 47 років, зі скаргами на озноб, біль і ломоту в усьому тілі, слабкість, головний біль, підвищення температури тіла до 390С. Захворів день тому, після переохолодження.

Об’єктивно: гіперемія щік, почервоніння зіва та задньої стінки глотки.

Аускультативно: у легенях дихання везикулярне з жорстким відтінком; тони серця ритмічні, тахікардія. Температура тіла – 39,70С, пульс – 100 за 1 хвилину, АТ – 100/60 мм рт. ст..

         Запитання:

1.     Назвіть суб’єктивні та об’єктивні симптоми.

 

 

 

 

 

1)Критерії оцінювання задач.

 

«5»

Відмінно

 

Студент правильно згідно класифікації формулює і обґрунтовує діагноз, складає план обстеження і лікування,грамотно і послідовно надає невідкладну медичну допомогу,1-неточність, що не псує якості виконаного завдання.

 

«4»

Добре

 

Студент правильно згідно класифікації формулює і обґрунтовує діагноз, , складає план обстеження і лікування , грамотно і послідовно надає невідкладну медичну допомогу, допускає 2 –неточністі або 2- несуттєві помилки, що не псує якості виконаного завдання.

 

«3»

Задовільно

Студент допускає помилки при формуванні діагнозу, складає план обстеження і лікування з помилками, непослідовно надає невідкладну медичну допомогу, допускає  більше 2–помилок

«2»

Незадовільно

Студент  не може сформулювати діагноз, не складає план обстеження і лікування ,не надає невідкладну медичну допомогу.

Список літератури:

І.Основна:

1.Внутрішня медицина: Терапія: підручник / Н.М. Середюк, І.П. Вокалюк. — К., 2010.

ІІ.ДОПОМІЖНА:

1.Швед М.І. Пасєчко Н.В.Терапія.-Тернопіль: Укрмедкнига, 2007.

Завдання направити на електронну адресу :  tatianaermolash19@gmail.com

Термін виконання : 15.09.2021р. 

1бригада – з 8.00  - 11.00

ІІ бригада – з 11.00-14.00

ІІІ бригада – з 14.00-17.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Єрмолаш Т.О Предмет Медсестринство в психіатрії та наркології Дата 10.11.2021 група 4А с/с Практичне заняття №3 Порушення психічної діяльності при інфекційних і соматичних захворюваннях.. Проблеми пацієнтів із шизофренією, маніакально-депресивним психозом (МДП)

Єрмолаш Т.О Предмет Медсестринство в психіатрії та наркології Дата 18.11.2021 Група 4А с/с Практичне заняття №4 Психози сенільного і пресенільного віку. Епілепсія. Розумова відсталість

Єрмолаш Т.О Предмет Медсестринство в психіатрії та наркології Дата 07.10.2021 група 4А с/с Практичне заняття :Тема №1 «Учення про вищу нервову діяльність (ВНД).Класифікація і типи перебігу психічних хвороб. Методи обстеження психічнохворих. Загальна психопатологія»