Єрмолаш Т.О Предмет Медсестринство у внутрішній медицині Дата 21.01.2021 3А с/с Тема №1 Практичне заняття Медсестринський процес при пневмонії
|
Викладач |
Єрмолаш Т.О |
|
Предмет |
Медсестринство у внутрішній медицині |
|
Дата |
21.01.2021 3А с/с |
|
Тема
№1 Практичне
заняття |
Медсестринський процес при
пневмонії, плевриті, раку легенів. |
Схема
дистанційного заняття:
Вивчити лекцію і дати відповіді на запитання:
Записати
у щоденник :
І.
Продовжити речення:
1.ПНЕВМОНІЯ – це…
2.Назвати збудники пневмонії:
3.Класифікація пневмоній:
4.Групи хворих з негоспітальною
пневмонією (НП)
До I групи відносять хворих______________________________________________________________________________________________________________________________.
До II групи відносять
хворих______________________________________________________________________________________________________________________________.
До III групи відносять
хворих______________________________________________________________________________________________________________________________.
До IV групи відносять
хворих______________________________________________________________________________________________________________________________.
6.Крупозна пневмонiя - це…
7.Вогнищева пневмонія - це…
8.Ускладнення
пневмонії …
9Діагностика пневмонії:
10.ЗАК:________________________________________________________________________________________________________________________.
11.Біохімічне дослідження крові:
__________________________________________________________________.
12.Бактеріологічне дослідження харкотиння:________________________________________________________________________________________________________________________.
13.Рентгенологічні зміни при крупозній
пневмонiї
14.Характер мокротиння при крупозній пневмонії :
15.На рентгенограмі зміни при
вогнищевій пневмонії:
16.Характер мокротиння при вогнищевій пневмонії :
17.ГОСПІТАЛЬНА ПНЕВМОНІЯ – це…
1)рання-
2)пізня -
Критерій
оцінювання теоретичних питань:
«5»- повна ґрунтовна відповідь
«4»- неповна відповідь
«3»-відповідь неповна, з помилками
«2»-невірна відповідь
Ситуаційні
завдання
1. Пацієнт 66 років, що на протязі 16 років страждає на хронічний бронхіт,
після
переохолодження захворів на пневмонію, перебіг її неважкий. До якої категорії захворювання
слід віднести пневмонію, що має місце у даного пацієнта?
А. Перша категорія
В. Друга категорія
С. Третя категорія
Д. Четверта категорія
Є. П'ята категорія
2. Хворому А., 44 років, встановлена III
категорія важкості позалікарняної пневмонії.
Антибіотик якої групи буде найоптимальнішим у цьому випадку?
А. Цефалоспорини III покоління
В. Аміноглікозиди
С. Захищені β-лактами + макроліди
Д. Всі вищеперераховані ефективні в однаковій мірі
Є. Всі вищеперераховані не є препаратами вибору в даній клінічній ситуації
3. Хворий П., 39 років, знаходиться в стаціонарі з
важким перебігом позалікарняної
пневмонії, у нього має місце перехресна резистентність до захищених
амінопеніцилінів амінопеніцилінів та макролідів, алергія до цефалоспоринів. Препарати якої групи
найбільш раціонально призначити в цій клінічній ситуації?
А . Амінопеніцилініи
В. Макроліди
С. "Класичні" фторхінолони (ципринол)
Д. Перераховані групи антибіотиків неефективні
Є. Цефалоспорини
4. Найвірогіднішим збудником, що призвів до виникнення
дольової плевропневмонії у 31- річної пацієнтки К., що проявилась температурою тіла до 39,9°С , появою крові у
харкотинні, вираженим інтоксикаційним синдромом є:
А. Strеptococcus. pneumoniae
В. Haemophilus influence
С. Mycoplasma pneumoniae
Д. Moraxella cattaralis
Є. Ні одним з перерахованих збудників
5. У хворого А.,
негоспітальна пневмонія І категорії . Який антибіотик
треба призначити?
А. Цефазолін
В. Гентаміцин
С. Кларитроміцин
Д. Цефуроксим
Є. Пеніцилін
Вирішити клінічну задачу №1:
Пацієнта госпіталізували у
пульмонологічне відділення зі скаргами на озноб, раптове підвищення температури,
біль в грудній клітці, який посилюється при диханні та під час кашлю, кашель
з іржавим харкотинням , герпес на
губах і крилах носа
Об’єктивно: під час огляду –відставання ураженоі половини
грудної клітки в акті дихання, при пальпації посилення голосового тремтіння, перкуторно
над ураженою ділянкою притупленно- тимпанічий звук, при аускультації дихання
бронхіальне і початкова крепітація.
-Визначити проблеми пацієнта
-Сформулювати медсестринський діагноз
-Скласти план медсестринських втручань
Критерії
оцінювання задач.
|
«5» Відмінно |
Студент правильно формулює і обґрунтовує медсестринський діагноз,визначає проблеми
пацієнта, складає план медсестринських втручань,1-неточність, що не псує
якості виконаного завдання. |
|
«4» Добре
|
Студент
правильно формулює і обґрунтовує мед-сестринський діагноз, визначає проблеми
пацієнта, складає план медсестринських втручань допускає 2
–неточністі або 2- несуттєві помилки, що не псує якості виконаного завдання. |
|
«3» Задовільно
|
Студент
допускає помилки при формулюванні діагнозу і при
визначенні проблем ,
допускає більше 2–помилок |
|
«2» Незадовільно
|
Студент не може сформулювати діагноз, не визначає проблеми пацієнта |
Список літератури:
І.Основна:
1.Медсестринство у внутрішній медицині
підручник / В.В. Стасюк— К., 2010.
Стор.101-112
ІІ.ДОПОМІЖНА:
2., .Медсестринство в терапії О.К.Демченко— К., 2001. Стор. 62-67; 85-86
3.Підручник
Н.М.Касевич Загальний догляд за хворими і медична маніпуляцій на
Завдання
направити на електронну адресу : tatianaermolash19@gmail.com
Термін
виконання : 21.01.2021р. 1 бригада – з
8.00 - 11.00
ІІ
бригада – з 11.00-14.00
ІІІ
бригада – з 14.00-17.00
Коментарі
Дописати коментар