Викладач Єрмолаш Т.О Предмет Медсестринство у внутрішній медицині Дата 09.12.2020 група 4 а сс Тема № 9 Практичне заняття «Медссестринський процес при гострому пієлонефриті»
|
Викладач |
Єрмолаш Т.О |
|
Предмет |
Медсестринство у
внутрішній медицині |
|
Дата |
09.12.2020 |
|
група |
4 а сс |
|
Тема
№ 9 Практичне заняття |
«Медссестринський процес при гострому
пієлонефриті» |
Схема
дистанційного заняття:
Ознайомитись зі
змістом лекції і дати відповіді на запитання:
Записати
у щоденник :
І. Продовжити речення:
1. Гострий пієлонефрит – це
гострий запальний процес …
2. Чинники -…
3. У типових випадках для гострого пієлонефриту характерна
тріада симптомів…
4. Ускладнення гострого пієлонефриту…
5. . Найважливішими лабораторними ознаками гострого пієлонефриту є …
6. Дієта (описати)…
7. Медикаментозне лікування…
8.Профілактика і
диспансеризація…
9.Скласти алгоритм підготовки
хворого до:
- збору сечі на
бактеріологічне дослідження
Для бактеріологічного дослідження
достатньо:
- 10 мл сечі, зібраної в стерильну пробірку з
гумовим корком. Поясніть хворому, щоб він ретельно виконав туалет зовнішнього
статевого органа,
- обережно відкрив пробірку і заповнив її на
⅔ об'єму "середньою" порцією сечі, а потім одразу закрив пробірку
ватно-марлевим корком.
-процедуру потрібно провести швидко й
акуратно, щоб пробірка залишалася відкритою якомога менше часу і не торкалася
зовнішнім краєм отвору нестерильних поверхонь (рук хворого, статевих органів).
Критерій
оцінювання теоретичних питань:
«5»- повна ґрунтовна відповідь
«4»- неповна відповідь
«3»-відповідь неповна, з помилками
«2»-невірна відповідь
Вирішити задачі:
Задача №1
Пацієнт
скаржиться на озноб, підвищення температури тіла до 39°С, біль у поперековій
ділянці зліва, дизурічні явища ( часте
і болісне сечовипускання). Хворіє 2-й день.
Загальний аналіз сечі: сеча каламутна, білок – 0,3г/л, лейкоцити –
35-40 у полі зору, еритроцити – 1-2 у полі зору, бактерії.
-Визначити проблеми пацієнта (дійсні і
потенційні)
-Сформулювати медсестринський діагноз
-Скласти план медсестринських втручань
Критерії
оцінювання задач.
|
«5» Відмінно |
Студент правильно формулює і обґрунтовує медсестринський діагноз,визначає проблеми
пацієнта, складає план медсестринських втручань,1-неточність, що не псує
якості виконаного завдання. |
|
«4» Добре
|
Студент
правильно формулює і обґрунтовує мед-сестринський діагноз, визначає проблеми
пацієнта, складає план медсестринських втручань допускає 2
–неточністі або 2- несуттєві помилки, що не псує якості виконаного завдання. |
|
«3» Задовільно
|
Студент
допускає помилки при формулюванні діагнозу і при
визначенні проблем ,
допускає більше 2–помилок |
|
«2» Незадовільно
|
Студент не може сформулювати діагноз, не визначає проблеми пацієнта |
Список літератури:
І.Основна:
1.Медсестринство у внутрішній медицині
підручник / В.В. Стасюк— К., 2010.
Стор.381-382
ІІ.ДОПОМІЖНА:
2., .Медсестринство в терапії О.К.Демченко— К., 2001. Стор.208-210, 216
5.Підручник
Н.М.Касевич Загальний догляд за хворими і медична маніпуляцій на
Завдання
направити на електронну адресу : tatianaermolash19@gmail.com
Термін
виконання : 19.10.2020р. 1бригада – з
8.00 - 11.00
ІІ
бригада – з 11.00-14.00
ІІІбригада
– з 14.00-17.00
Коментарі
Дописати коментар